sobota, 4 czerwca 2016

Hejka!

Jestem ZeeEmii a to jest mój trzeci blog. Zamiast anime czy Harrego Pottera chciałam zrobić coś o czym bardzo długo myślałam. Ci którzy obserwują mnie na quizach czy czytali moje blogi powinni wiedzieć że kocham czytać. Książki towarzyszą mi od niemowlęca, pisanie i czytanie to coś co uwielbiałam robić od zawsze. Dlatego 2 miesiące temu do głowy wpadł mi pomysł na recenzje, ale nie tylko książek, chodzi mi też o filmy czy tam seriale. Chcę żeby osoby które znają mnie z wcześniej wspomnianych quizów czy tam innych blogów mnie wspierały w tym projekcie. W komentarzach napiszcie co chcecie bym zrecenzowała. A dziś pojawi się tu mała niespodzianka (Hehehe).

Do zobaczenia!

Ps: Tu macie linki do opowiadań czy do quizów.

Quizy

Opowiadanie z Harrego Pottera.

Do drugiego opowiadania na razie nie podam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz